Aký je rozdiel medzi výmenou a vrátením obrazu do 30 dní?
Rozdiel je v spôsobe vrátenia obrazu a v platbe za poštovné. Ak chcete obraz vymeniť, necháme si obraz od Vás vyzdvihnúť kuriérom GLS na vlastné náklady, a na vlastné náklady Vám pošleme nový obraz, ktorý ste si vybrali na výmenu. Ak chcete obraz vrátiť, zašlete nám ho na vlastné náklady, pričom Vám poštovné na základe platného zákona nepreplatíme.
Ak chcem vrátiť obraz ako mám postupovať a za akých podmienok to môžem urobiť?
Je potrebné, aby ste nás kontaktovali e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri vrátení obrazu. Podmienkou pri vrátení je, aby obraz bol nepoškodený a doba od prevzatia zásielky nebola dlhšia ako 30 dní. Náklady pri vrátení zásielky znáša kupujúci.
Chcem vymeniť obraz, ako mám postupovať?
V takomto prípade je potrebné, aby ste nás kontaktovali e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri vrátení obrazu. V prípade výmeny si obraz necháme vyzdvihnúť kuriérom GLS. Náklady na poštovné znáša predávajúci.
Ak sa mi nebude páčiť obraz, vrátite mi peniaze?
Ak sa Vám obraz po doručení nebude páčiť, môžete nám ho do lehoty 30 dní od doručenia zásielky vrátiť. Avšak obraz nesmie byť poškodený. Po doručení obrazu Vám bude platba za obraz vrátená. Poštovné však nepreplácame.
Ak chcem vymeniť obraz do 30 dní platím nejaké poštovné?
Pri výmene obrazu do 30 dní poštovné náklady pri vyzdvihnutí obrazu kuriérom GLS, ako i poštovné pri odoslaní nového obrazu platíme my. Kupujúci žiadne poštovné platiť nemusí.
POZOR, to platí len vtedy, ak si necháte obraz vyzdvihnúť kuriérom GLS a nepošlete nám obraz na vlastné poštovné náklady !